пʼятниця, 19 червня 2015 р.

Відгуки - м Харбін - «НУНКЕН» - онкологічне відділення - лікування раку в Китаї

Михайло Л. «Будинки, в Примор'ї, мене рік лікували від отиту, а лише потім виявили рак. Причому сказали, що у нас таке захворювання не лікується. В інтернеті я знайшов жінку з таким же діагнозом, яка, побувавши в Китаї, перемогла свою хворобу. Ми зустрілися, поговорили. Я вирішив поїхати в Харбін. Попередньо відправив матеріали про свою хворобу. Мені відповіли: «Приїжджайте, ми можемо допомогти». Спочатку спробував бути в лікарні один. Але й лікуватися і отслужівает себе самому мені важко. Викликав дружину. Тут для російських пацієнтів влаштовано все прекрасно: супроводжуючий живе прямо в палаті, є російське ТБ, душ, холодильник, невелика кухня в кожній палаті, можна самим собі готувати, що хочеться. Персонал лікарні, який з нами працює, намагається вчити російську мову. Втім, у нас постійно є поруч Ольга або китаєць Саша - хороші дуже уважні та відповідальні перекладачі. Я приїжджаю вже не перший раз: в моєму випадку потрібен відпочинок між курсами лікування. Перспективи дуже оптимістичні ». Листопад 2013 Наталія С. «Багато років тому Китай для мене став останньою надією: будинки виписали з лікарні помирати. У «Нункен» встановили точний діагноз, який давав шанс подовжити життя. Метастази виникали в моєму організмі неодноразово. Я приїжджала сюди - і мені допомагали. Китайські лікарі творять чудеса. Але мене підкорили китайські медсестри - уважні, відповідальні, усміхнені і терплячі люди. Пригадую, як буквально «потоковим методом» роблять хіміотерапію в Примор'ї: зробили, хворий встає і йде. А адже його нудить, голова, як чавунна ... Але це мало кого цікавить: хворих адже багато! Ну, в Китаї населення побільше нашого, хворих не менше. Я навіть думала, це до іноземців так добре ставляться. Але, ні, до всіх хворих. Після хімії обов'язково роблять зміцнюють крапельниці, ти довго лежиш, приходячи в себе. До тебе не один раз підійдуть і запитають про стан. «Мої» медсестри зворушливо ламаною російською запитували: «болно? Кароші? ». Ось уже майже 10 років я приїжджаю за здоров'ям в Китай ». Листопад 2013Александр К. «Позбавлення від невизначеності - ось, що найбільш важливо. Мені довго не могли поставити діагноз в Росії. Китайські лікарі вивчили мої аналізи, які я прислав заздалегідь, поставили діагноз. Я приїхав, мені зробили операцію. Через деякий час приїду знову. Вірю в успіх лікування і своє одужання ». Листопад 2013Віктор С. «Лікувався в Південній Кореї. Спочатку начебто лікування допомагало. Правда, дуже дорого. Потім дізнався про лікарню «Нункен». Приїхали з дружиною. Лікування практично те ж, тільки в рази дешевше. До речі, дуже зручно, що родичі можуть жити з тобою в одній палаті. Моральна підтримка дуже і дуже важлива справа! »Листопад 2013Леонтьев Михайло. Росія, Приморський край, м Уссурійськ. «З серпня по листопад проходив лікування в цій лікарні. Поступив з діагнозом "рак носоглотки", 3 ст. Про лікарню склалися тільки позитивні враження. Всі процедури виконуються на сучасному обладнанні, фахівці досвідчені і викликають довіру, не доводиться бігати за результатами і стояти в чергах (дуже відчувається різниця після приїзду в Росію) .. Не шкодую, що поїхав лікується саме сюди, так як задоволений результатом. PS: Якщо ви хочете вилікуватися і у Вас немає мільйонів на Корею, Ізраїль, Німеччину і т. Д., То ця клініка вам якраз! »2 грудня 2013Сергей і Ольга Селеванови, г. Владивосток« Про лікарні «Нункен» ми дізналися від знайомих. Приїхали на реабілітацію після важкого діагнозу. У Росії реабілітація не дала результатів, хоча і вдома, і в лікарні нами займалися. І ось приїхали в Китай. Буквально через кілька сеансів голковколювання, масажу, парафіно, магніто, електротерапії, прийому традиційних китайських ліків почалися позитивні зміни. А коли минуло 2 місяці, чоловік встав і почав ходити! Мене (говорить Ольга) вразила добросердість і увагу китайських лікарів і всього персоналу відділення реабілітації. Величезне їм спасибі! »Сергій К. 1956 р р. Дружківка, Україна «Приїхав у Китай 4 роки тому у справах бізнесу. Друг-китаєць запропонував пройти обстеження, так як я здався йому занадто схудлим. Діагноз виявився невтішним. Однак мені в цій лікарні одразу запропонували прооперуватися. Я людина ризикова - відразу вирішив діяти. Операція пройшла успішно. Поїхав додому, потім приїжджав на хіміотерапію. Коротше, спасибі лікарям - врятували мене і дали можливість жити повноцінним життям ».13 грудня 2013Сергей і Ольга Селеванови, г. Владивосток« Про лікарні «Нункен» ми дізналися від знайомих. Приїхали на реабілітацію після важкого діагнозу. У Росії реабілітація не дала результатів, хоча і вдома, і в лікарні нами займалися. І ось приїхали в Китай. Буквально через кілька сеансів голковколювання, масажу, парафіно, магніто, електротерапії, прийому традиційних китайських ліків почалися позитивні зміни. А коли минуло 2 місяці, чоловік встав і почав ходити! Мене (говорить Ольга) вразила добросердість і увагу китайських лікарів і всього персоналу відділення реабілітації. Величезне їм спасибі! »24 квітня 2014

Немає коментарів:

Дописати коментар