середу, 17 червня 2015 р.

рідина в суглобах лікування

Моя рідина в коліні виявилася наслідком переферического поразки суглоба через хворобу Бехтерева. почав лікувати хворобу і рідина пішла. коротше рідина в коліні це не самостійне захворювання, а наслідок якоїсь іншої проблеми зі здоров'ям. Надя У мого тата була рідина в коліні, мама його вилікувала так: жовток змішати з крупною сіллю (солі і жовтка 1к 1) і цю суміш прикласти до коліну. Ходити з цією пов'язкою якомога більше. Будьте здорові !!! Які ж ви всі дурні ... сидите всі будинки, не робіть пункцій, консервативних і хірургічних лікувань, до років 50-60 будете вити і лізти на стелю. І до речі, якщо не робити пункцію, кров згорнеться в результаті і вже будуть не квіточки а ягідки ... потім ендопротезування і не дай Бог інвалідність. Схаменіться ... При скупченні рідини в колінному суглобі внаслідок травми, гріти його не можна і ніякі компреси робити теж ... Читаю і дивуюся, продовжуйте далі займатися самолікуванням, не дай Бог потім в інвалідному візку їздити. Перед пункцією, вколюють новокаїн і відкачують рідину, а що б вона не накопичувалася знову, накладають гіпсову лангету на максимально випремленную ногу мінімум на 3 тижні. Роблять мрт і виходячи з цього призначають лікування, консервативними методами або хірургічними. Та й від пластики зв'язок поки ще ніхто не вмирав. Розумники блін, самі ж себе бліжеік труні підганяйте ... Белла, Ви звичайно вибачте, але я б вам порадив включити мозок і мислити об'єктивно. Є такі люди - лікарі фахівці, хірурги, травматологи, ортопеди.40 років, а розуму немає ... диклофенак не лікує, це місцеве знеболююче. Таке відчуття, що людям тут по 15 років які своєю головою не думають взагалі. В голову собі диклофенак поколіть, може допоможе ... Пункція це взагалі не боляче ... Так що якщо хтось боїться .. то даремно. Уже роблю не перший раз (в перший раз мені було 14 років) .. 2 роки тому мені її робили при вивиху колінної чашечки. і Ось через 2 роки знову вивих в тому ж місці .. тільки тепер шматочок меніска відвалився по-моєму .. і хочуть робити артроскопію ((((я прибрала рідину з колінного суглоба п'явками, можете не вірити, але це так, ставили по 3 штуки раз на тиждень протягом місяця, слава богу забула тепер що таке біль у коліні Юлія У мене після травми коліна теж стала збиратися рідина. Прийшла до лікаря викачав 2 рази, сказав менше ходити, прописав індометацин, пропила упаковку стало легше, але через 3 дня знову рідина ... У результаті сьогодні знову відкачали ... Прочитавши всі коментарі зрозуміла що реально це не вилікуєш, тепер ось що все життя так мучаться ??? У МЕНЕ БУВ ТАКИЙ ЖЕ ВИПАДОК БУВ ЖИДКОСТЬ відкачувати 15 РАЗІВ І гормональні таблетки ПИЛОК І ЩО тільки не робили 5 РОКУ мучився НАПРИКІНЦІ ОДИН АКАДЕМИК СКАЗАВ У ТЕБЕ НЕ АРТРИТ І НЕ АРТРОЗ .... ВИПИЙ ЗВИЧАЙНИЙ ВІТАМІН ПРОТИ нервового перенапруження Берокка ПЛЮС 30 ТАБ. І ВСЕ ПРОЙДЕ Я сам здивувався ДОПОМОГЛО ЗА 5 роки витратив 15 ТИСЯЧ Долари В РЕЗУЛЬТАТІ ДОПОМОГЛО ЗВИЧАЙНИЙ ВІТАМІН ВАМ ТЕЖ раджу спробувати ЦЕ ЗВИЧАЙНИЙ ВІТАМІН ніякої шкоди НІ ВІД НЬОГО ДОПОМОЖЕ НАПИШІТЬ Я ХОЧ порадійте за ВАС ЩО ПОМОГ КОМУ ТО УДАЧІ !!! у мене теж було три роки тому. не було ні травми, ні удару ... нічого ... почала набиратися рідина в коліні ... ходила так довго, поки можна було терпіти біль, але коли і на іншій нозі почалося теж саме, побігла до лікарів ... дільничний терапевт призначив аналізи крові і направив на рентген, потім до травматолога - він направив на томографію, там після обстеження, дали направлення на мрт, де виявили початківець артроз + синовит і бурсит ... зрештою - тягнули рідина ... після процедури було таке полегшення .... і потім все гуд було .... до теперішнього часу .......... ось тепер знову (((((думала завтра йти до лікаря знову на процедуру ..... раз в три роки - це не так часто ..... але начиталася тут, що через пару днів знову починалося - боюся тепер ...... що робити не знаю (((((((у мене років 7 тому була травма коліна тепер дає про себе знати пішла до лікаря сказав рідина в коліні зделали пунцію (викачали рідину) через час знову сказав здать кров на інфекції в крові виявили інфекцію і поки ви не виведете цю гидоту з організму результату не буде ось так Здравствуйте! 2 роки тому викачали з правого коліна рідину і причому 2 рази. Тепер турбує ліве коліно, я не знаю що треба робити і до кого треба звернутися, нещодавно робила лікування за 40 тис в приватній клініці, місяць пройшов і все почалося заново Всем привет !!! Сиджу ось читаю всі коменти і розумію, що лікування ніякого немає .... одні муки !!! У мене теж така проблема з коліном. Ходжу до хірурга регулярно ((((і ліки вводив в коліно і курс дорогих таблеток пропивала. І все марно !!! Коли все це закінчиться-не знаю (((Мені всього 25, а відчуваєш іноді себе на 65 !!! І це сумно (((Що робити? найприкріше, що замість якого-небудь рецепта ("народного", ненародних, дієвого чи ні, люди самі для себе вирішать), крім "йди відкачувати" тут не знайдеш (((ну або трохи людей виразно прочитали тему ... тому як всім зрозуміло, що консультація спеців-лікарів ОБОВ'ЯЗКОВА перед прийняттям будь-якого рішення .. МРТ, травматолог і т. д. АЛЕ !!! тут тема саме з БЕЗоперціоннимі методами, якщо вони можливі ... т. е . я ось теж не хочу проколу, за умови що рідини не багато (враааач ... лікар сказав після МРТ)))) лікарям не вірте, вже років 10 мене лікують ... будь-який лікар хоче з тебе робити постійного пацієнта ... бо немає зараз справжніх лікарів. як відчувається біль відразу робіть укол диклофенаком (дорогі аналоги не потрібні, переплата за фантики і бренд) і омез на ніч ... 99% з першого разу все проходить, тільки треба вчасно ... це страшні болі , бажаю всім удачі МРТ-магнітно-резонансні тамографія. Мені 26 років, отримала травму 20 років тому, коліно боліло періодично, я дуже багато займалася спортом, танцями, поступила в інститут і я відчула шишку збоку коліна, але вже були такі болі від ходьби і я пішла сама зробила МРТ, прочитала висновок і зрозуміла , що що там відбувається з суглобом, меніском. Я поїхала у Військово-медичну академію, мене подивився завідувач і сказав потрібна операція, кіста утворилася через рідини і вона дренувати в суглоб і меніск розрив, прооперували перший раз, нога була дуже набрякла, місяць пройшов, а набряк не проходить, накопичується рідина , щотижня вони мені прибирали, а потім змусили повторно зробити МРТ, і мене вдруге оперували і рідина і шматочки відмерлої тканини відправляли на аналізи, на все що можна мене перевірили, і геніколога пройшла з аналізами, кров здавала, све було чисто, а в коліні показала прихована інфекція, через неї збиралася рідина. Я пройшла 3 курсу лікування, все підбирали Препорати. ось уже рік пройшов, після першої операції, я тільки лікування закінчила, треба тільки набратися терпіння і все буде добре !!! Чим більше будете тягти (як мені лікар сказав), тим суглоб руйнується і призводить до артрозу. Обращайтсь тільки до досвідчених фахівців, у місцевих поліклініках нічого не знають хірурги. Удачи !!! Олегіріна Тема. читаю і дивуюся. Народ на дворі 21 століття. викачування рідини з колінного суглоба це самий останній спосіб. Хоч сотню разів викати Чіва, рідина все одно буде збиратися! Це знущання над самим собою. У мене така проблема ось уже четвертий рік. У бабусі моєї така ж проблема була, вона вилікувалася. Ось уже й я лікуюся. Кому цікаво пишіть Допоможу чим зможу! yciti_scykan4ik @ mail. ru Ірина, добрий день. У моєї мами виникла така проблема. Порадьте пож-та, що робити, окрім викачування рідини. Всім привіт, хотів порадитися у людей з подібною ситуацією, мені 17 років, займався пожежно-пріклодним спортом не яких травм не було, був у відпустці сидів удома, ногу смикнув (блог колінного суглоба) коли розблокували приїхав додому на Камчатку нога почала боліти знову ( . зробили узі (порушена структура зовнішнього меніска, пів біди! зробив опперации (артроскопія), за порадами дивився що треба ходити ногу через тиждень, я пролежав 3 тижні в лікарні в Артез, 3 дні на тиждень (понеділок, середа, п'ятниця мені викачували рідина приблизно по 40-80 Кудік, в обшем по 2-3 уколу, хрін з ним, вийшов з лікарні на колінно навантаження не давав, жити за тихого смутку, більш менш зажило, проходив на фізіо лазер і т. п, коротше пройшло 3.5 місяці і зараз я сиджу знову в гіпсі і пишу вам, були змагання з футболу, 4 дні тому, ввечері нога подопухла, до ранку було страшно дивитися, прийшов до іншого хірурга по скільки розумів що мій, повний ідіот, по скільки цей лікар сказав що після опперации потрібно висушити коліно тобто прибрати всю рідину і вводити ліки Остеніл (3000руб, укол) зараз на мене знову начепили цю хрень і я реально не розумію я що один такий, через 4 місяці після опеераціі знову в гіпсі, лікар сказав що треба фіксацію по кільки коли сусстав рухається він раздрожает і сінівіальная рідина ця з'являється, хлопців поділіться будь ласка може у кого було таке вже., просто вже не знаю що робити, є можливість полетіти куди завгодно на лікування, гроші, все є всі довідки, узі, ренген, кт , мрт, все повністю Тобто може підкажіть)))) скапібо за увагу Олександр 17Всем привіт, хотів порадитися у людей з подібною ситуацією, мені 17 років, займався пожежно-пріклодним спортом не яких травм не було, був у відпустці сидів удома, ногу смикнув (блог колінного суглоба) коли розблокували приїхав додому на Камчатку нога почала боліти знову (. зробили узі (порушена структура зовнішнього меніска, пів біди! зробив опперации (артроскопія), за порадами дивився що треба ходити ногу через тиждень, я пролежав 3 тижні в лікарні в Артез, 3 дні на тиждень (понеділок, середа, п'ятниця мені викачували рідину приблизно по 40-80 Кудік, в обшем по 2-3 уколу, хрін з ним, вийшов з лікарні на колінно навантаження не давав, жити за тихого смутку, більш менш зажило, проходив на фізіо лазер і т. п, коротше пройшло 3.5 місяці і Зараз я сиджу знову в гіпсі і пишу вам, були змагання з футболу, 4 дні тому, ввечері нога подопухла, до ранку було страшно дивитися, прийшов до іншого хірурга по скільки розумів що мій, повний ідіот, по скільки цей лікар сказав що після опперации потрібно висушити коліно тобто прибрати всю рідину і вводити ліки Остеніл (3000руб, укол) зараз на мене знову начепили цю хрень і я реально не розумію я що один такий, через 4 місяці після опеераціі знову в гіпсі, лікар сказав що треба фіксацію по скільки коли сусстав рухається він раздрожает і сінівіальная рідина ця з'являється, хлопців поділіться будь ласка може у кого було таке вже., просто вже не знаю що робити, є можливість полетіти куди завгодно на лікування, гроші, все є всі довідки, узі, ренген, кт, мрт, все повністю Тобто може підкажіть)))) скапібо за вніманіея робив артроскопію, це планова опперации, теж саме що тобі зроблять будь-яку іншу, під обшім наркозом, востонавляваюсь довго, не знаю як інші, я би час назад повернув і не робив! У мене 5 років тому почала скапліватся рідина ні з того ні з сього, не було травм. Чого тільки не робили, пролежала в лікарні атібіотікамі кололи, і всі аналізи взяли і УЗД та МРТ, не допомогло. Поїхала в Пітер, там намагалися вилікувати, у військово-морську їздили. Результат нуль, зібралася їхати, знайомі порадив з'їздити до лікаря який нетрадиційною медициною лікує (голковколювання, п'явки) поїхали, у мене якраз жіткості скупчилася, він мені сказав що запалення йде в організмі віддає на коліно, поставив п'явок, я значення не особливо надала поїхала в цей же день з Пітера, він сказав треба курс пройти тиждень ставити їх. Вообщем вийшло один раз тільки мені їх поставили, але після цього більше не було рідини 5 років, тепер знову почалося, на погоду реагує дуже. Шкодую що ні послухала і до кінця не ставила, ось сьогодні знайшла Гіртрудутерапію у себе в місті поїду ставити, виходу іншого немає. Шкода звичайно контакти того доктора загубилися. Даші? нька! Юля коліно болить: У мене та ж фігня! потрапила до лікарні 2 дні полежала .. аналізи здавала! У мене теж ні якої травми не було! Лікар мені сказав, це можливо якийсь вірус! Не лякайтеся, просто може ви щось не мите з'їли або хворіли ніж те але до кінця не долікувалися, от і дало на ногу !!! Сдесь ні чого страшного, просто здайте аналізи, а краще сечу і кров! і все буде відомо !!! а потім ідіть на тамаграмму! на рахунок пункції не поспішайте, треба спочатку з'ясувати із за чого у вас це! Тільки потім лікар скаже що робити! якщо болить калено можете пити Вольтарен-це антибіотик! він від усього. від болю, набряку, і знімає все ... пошкодив коліно, гіпс, потім бандаж. в коліні собрлась рідина, лікар призначив відкачку через пару днів .. боюся жахливо, так як кажуть що після однієї відкачки буде рідина постійно збиратися. як можна взагалі запобігти накопиченню рідини або звести до мінімуму? У мене така ж ситуац Ёя, впала сильно вдарили кол Ёно, Зроби п Ёд чашечки гематома Е набравши р Ёдіна. ЛЁкар сказавши потр Ёбно проколюваті Е в Ёдкачуваті р Ёдіну, я не погодою. Спершу хочу попробувати застосуваті п'явки, над Ёюсь что поможе. У мене рідину в вехньої завороту коліна. Лікар виписав компреси щодня на ніч в рівних пропорціях димексид, вода, горілка і 3 рази на день мазати Диклак гелем. Через 2 тижні огляд. Почала робити, поки тільки 3 дні пройшло. Потім напишу результат.- Цей лист написано вами давно, але може ви пам'ятаєте - ДОПОМОГЛО ВАМ ЦЕ ЧИ НІ ??? У мене опухло коліно і рідина всередині швидше за все. Допоможіть порадою пожалуста. Напишіть мені на пошту відповідь якщо зможете! Здравствуйте все! Тиждень тому невдало впала на коліно. Опухло, почервоніло і утворилася рідина в ньому. Лікар спочатку сказав робити примочки з димексидом, потім виписав антибіотики Цифран СТ. Мені не краще. Почервоніння, біль і печіння всередині коліна. Питання: СКІЛЬКИ МОЖНА ЧЕКАТИ ПО ЧАСУ ЩОБ РОБИТИ відкачування, тиждень, два, МІСЯЦЬ? Доктор чекає коли підніметься температура. Дайте відповідь хто з цим стикався і через якийсь час відкачали. Я думаю, що цього не уникнути Слухайте, моє повідомлення 293 від Надії. Писала 31марта. Сьогодні 1 квітня. Поки чекала відповіді і ради, вже вчора розрізали коліно, а сьогодні ходила на перев'язку. Не боляче нічого. Не бійтеся ласка. Я сильно трусила, плакала від страху. Але мій улюблений хірург Потеенко А. В. зробив все суперски. Дай Господь йому доброго здоров'я !!!! Згодна з Ярославом Генадьевич. Самоліченіе дуже небезпечно, у мене син 11 років зараз перебуває в лікарні, Взяли пункцію, зробили МРТ поставили діагноз гемартроз (внутрішній крововилив) + завантажили 40кубіков рідини. Спочатку рідину на йшла після прогрівання стало легше. Нога в гіпсі, ходить на милицях. Олександр 17я робив артроскопію, це планова опперации, теж саме що тобі зроблять будь-яку іншу, під обшім наркозом, востонавляваюсь довго, не знаю як інші, я би час назад повернув і не робив! Я б теж, якби час назад повернула, не робила б цю операцію. 5 місяців минуло, а стояти або ходити більше 5 хв не можу. А до операції могла ходити з дискомфортом. Це жахливо, коли ти не можеш ходити. : (Лікарі кажуть, що у мене розвинувся синдром Зудека, а він невиліковний. Коліно опухає, синіє і болить так, як ніби його підпалили.: (Так що не поспішайте з атроскопіей, можуть бути ускладнення, реально.

1 коментар:

  1. ВСІ ЧИТАТИ ЦЕ СВІДЧЕННЯ, ЯК Я ОТРИМАВ ПОЗИЦІЮ У ЛЕГІТОВОЇ І ДОВІРНОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звати Керстін Ліс, я шукав позику для погашення своїх боргів, усі, кого я зустрічав, шахраї і брали гроші, поки нарешті не зустрівся з паном Бенджаміном Брейл Лі Він зміг дати мені позику в розмірі 450 000,00 рублів. Він також допоміг іншим моїм колегам. я сьогодні розмовляю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою сім'ю від нашого бідного становища, я розповім це ім'я всьому світу, і я дуже радий сказати, що моя сім'я повернувся назавжди, тому що я потребував позики, щоб розпочати своє життя спочатку, оскільки я одинока мама з трьома дітьми, і весь світ здавалося, що це висить на мені, поки я не мав на увазі, що БОГ прислав позикодавця, який змінив моє життя і сім'ї моєї сім'ї, БОГ, який боїться позикодавця, містере, Веніамін, він був БОГ-Спаситель, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це не стане можливим, поки я не отримаю свою позику, я запросив його до своєї сім'ї - разом із стороною, яку він не відмовив, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, зв'язатися з паном Бенджаміном Брейлем Лі електронною поштою за адресою (247officedept@gmail.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним позикодавцем. коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість до мене, але я відчуваю, що маю поділитися цим з усіма вами, зв’язавшись з потрібною позиковою компанією електронною поштою за адресою: 247officedept@gmail.com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ВідповістиВидалити