субота, 20 червня 2015 р.

Як лікувати туберкульоз легень? Народні рецепти | Лікуємося будинку - лікуємося самі

   хлопці, пишу всім з щирим бажанням, поділиться як я здолав відкриту форму сухот, у мене була порожнина розпаду 4-3 см це діра в легенях, плюс запліднення навколо, вогнища, це було жахливо я думав, все !! інвалід, лікарі кажуть відріжемо підлогу легені, і ти врятований, я був у розпачі бо бачив поки лежав що люди мруть як мухи, я читав все що міг знайти, я відмовився від операції і три місяці вирішив лікувати антибіотиками як це має бути, без перерви сидів, на калёсах, прикутий до ліжка, я вже почав готуватися до гіршого як ксмерті! і почав вивчати Євангеліє, так як я вірю в Бога і знав що він не залишить мене, я молився, і раптом у сні, мені приходь вчитель сам Ісус Христос, і просто сказав, читай! час перегодом мені сниться сон, в якому я бачу чудо комаха, з крилами, і клешнями якого я не коли не зустрічав, і одного разу копаючись в інтернеті в пошуку порятунку, я натикаюся на якусь капустянку яка виглядає абсолютно так само як і у сні, мало того вона за описом ще й нібито лікує сухоти, я зрозумів це знак, я купив вибрав найдорожчу річкову, вона прийшла я все це вжив всередину, результат був просто приголомшливий, то що не могло зарубцюватися, за чотири місяці, затягнулося за два тижні, я радів я трохи покурював але і тоді відразу кинув палити пити, вживати легкі наркотики, я почав життя заново, я дізнався і відшукав стільки коштів, від цієї інфекції що став знахарем сам. того не очікуючи! ось що я рекомендую на основі авторитетних знань якими я називаю духовну, наукову, літературу і зокрема езотерику! продовження !! ! 1місце чудомедведка пофіг яка хоч гнойова !!! 2 місце мед молоко змішувати три чотири рази на день !!! 3здоровий спосіб життя сонячні вани ліс природа, здорова їжа !!! 4закаліваніе харчування і відмова від вживання м'яса !!! я зараз здоровий і не кому не дав відрізати частину меня !!! мало того я еше на четвертому місяці викидав основну частину таблетки в унітаз, бо почувався вже набагато краще, а малу частину все рівно з'їдав тому що хотів подстроховатся, будьте здорові друзі і неотчаеваетесь, Бог не дає нам таких випробувань яких ми не могли б витримати !!! (шукає) я вилікувався грунтовно, прийнявши два курси, хоча один курс мені обійшовся, в сім тисяч замовляв в росії перекупникам, а інший в дві тисячі рублів замовляв на Україні! Будьте здорові! ааа і ще, коли я запитав у свого лікуючого лікаря лежачи вже на четвертому місяці, знає він що-небудь про капустянку, вона сказала так знає що виліковуються її, тільки це не в її інтересах говорити це хворим, чому судите сами !!! моль, мед, борсуковий жир, бджоли оси це теж, але ще є сильний засіб, це арома тірапіі, хвойних так вони особливо мають сильну антивірусом так містять смоли підвищеної кислотності, а найкраще це смола сибірського кедра !!! бо зараза є, вогненної хворобою за своєю природою, а значить і лікується повинна продуктами містять велику енергетику, смола бо вітер її насичується властивостями, а капустянка бо це дуже давнє комаха, з еволюціонування імунітетом здатним вбивати всі !!! шукайте і знайдіть. стукайте і вам відчинять! і не коли не забувайте про Бога, Шрі Крішну !!!

Немає коментарів:

Дописати коментар