субота, 20 червня 2015 р.

ЛОР-захворювання. Нові відгуки лікарів про Рициниола :: Аденоїди загострення

Любі друзі! У нас накопичився величезний досвід медичних досліджень Рициниола. Всі опрабаціі були видані в брошурі "Ріциніол в медичній практиці", яку можна купити в Компанії АРГО. Однак, нові відгуки, які не увійшли до брошуру, ми публікуємо тут. Досвід застосування унівесальний емульсії «Рициниол Базовий» у хворих з діагнозом: «Аденоїди III ступеня. Загострення хронічного аденоидита ». Лор-лікар Венгеровський центральної районної лікарні Зиверт Р. В. 2007 Клінічна опробоція Рициниола-Ш в терапії гаймориту. Лор-лікар Венгеровський центральної районної лікарні Зиверт Р. В. 2007 Застосування Рициниола в комплексному лікуванні ГРВІ у дітей. 2-а дитяча інфекційна лікарня, лікар-педіатр 1 категорії Невмивака Н. В. р Барнаул, 2008р. Нежить (риніт) - це запалення слизової оболонки носа, яке є частим симптомом ГРВІ у дітей і триваюче в середньому 7-8 днів. Риніт суттєво погіршує стан хворого, т. К. Маленька дитина (особливо до 1 року) не може дихати ротом Утруднення носового дихання призводить до погіршення самопочуття. Дитина погано спить, турбується, відмовляється від їжі, часто приєднуються ускладнення у вигляді отитів і гайморитів. Нерідко - і пневмонії. Швидке купірування нежиті покращує стан і самопочуття дитини і призводить до більш раннього одужання, зниженню ризику ускладнень. Лікування риніту зазвичай складається з 3-х компонентів: - очищення порожнини носа від слизу і корочок (досягається промиванням назальними спреями, відварами трав, фурациліном) - усунення набряку слизової (закопування судинозвужувальних препаратів - санорін, називин, ксилен та ін.) - - введення речовин, які знімають запалення і вбивають вірусно-бактеріальну інфекцію (протаргол, фурацилін, пінасол та ін.) Але застосування медикаментозних засобів у дітей далеко не завжди ефективно і безпечно. Як показує практика, нерідко розвивається звикання і ослаблення дії, можливо гальмівну дію на центральну нервову систему, алергічні реакції різної вираженості та інші побічні ефекти. Ці обставини послужили причиною застосування Рициниола при лікуванні ГРВІ в дитячій практиці Нами було проведено клінічне спостереження за 36-ма дітьми у віці від 6 міс. до 7 років, які перебувають на лікуванні в нашій лікарні з приводу ГРВІ в липні-вересні 2008 р Застосовувався Рициниола-Ш або Рициниола-С. Застосування останнього у дітей переважніше, т. К. Він менше подразнює слизову і виключає алергічну реакцію на шавлія. Всім дітям проводилась шкірна проба на переносимість. З обережністю слід застосовувати Рициниола у дітей зі схильністю до алергії, при бронхіальній астмі. Цим дітям, навіть якщо проба негативна, перше застосування препарату потрібно обмежити змазуванням слизової зовнішніх отворів носа. У разі виникнення алергічної реакції (почервоніння шкіри навколо носа, погіршення носового дихання) промити ніс водою, припинити застосування Рициниола, і дати дитині Антиалергічний препарат (фенистил, зиртек та ін.). Схема застосування: в першу добу закопування по 1 краплі в ніздрю кожні 1-1,5 години, далі 3-5 разів на добу. Відзначено, що ефективність препарату тим вище, чим раніше він починав застосовуватися. При використанні Рициниола з 1-го дня захворювання носове дихання у дітей відновлювалося повністю в 1 2-у добу без додаткових заходів (14 дітей). При застосуванні з 2-3 дня ГРВІ (22 дитини) відновлення носового дихання відбувалося на 2-3 добу (з них у 10 дітей додатково довелося використовувати промивання носових ходів, судинозвужувальні ліки). Всі діти були виписані з лікарні без ускладнень. Не було відзначено жодного випадку побічних дій або алергічних реакцій, а так само звикання. У контрольній групі (16 дітей) Рициниола не застосовувався. Перебування в лікарні тут було в середньому на 2-3 дні довше. Всі діти, які не отримували Ріциніол, виписувалися додому з залишковими явищами риніту, у 3-х ГРВІ ускладнилося отитом, у 2-х гайморитом, у однієї дитини приєдналася пневмонія, що продовжило терміни госпіталізації. Клінічні результати застосування Рициниола при ГРВІ у дітей Групи дітей Кількість дітей Відновлення носового дихання Застосування промивання носа і судинозвужувальних препаратів ускладнення Виписка (в середньому) Застосування Рициниола у дітей в 1-е добу 14 1-у добу - - На 4-5- у добу Застосування Рициниола у дітей на 2-3-у добу 22 2-3-у добу 10-ти дітям введення судинозвужувальних препаратів 1-2 дні, 2-м дітям - промивання носа в 1-у добу - На 4-5- у добу Контрольна група (не застосовувався Ріциніол) 16 відновлення на 5-7 день Всім дітям протягом усіх днів перебування в лікарні введення судинозвужувальних препаратів і промивання носа - Гайморит (2 дитини) - Отит (2 дитини) - Пневмонія (1 дитина) На 6-7-у добу з залишковими явищами нежиті ВИСНОВКИ: 1. Рициниола є ефективним і безпечним засобом для лікування риніту у дітей і, в тому числі, раннього віку (до 1 року). 2. Раннє застосування Рициниола (з першого дня захворювання) чітко підвищує його ефективність. 3. Раннє застосування Рициниола прискорює одужання. 4. Застосування Рициниола з першого дня захворювання перешкоджає розвитку класичних ускладнень ГРВІ - отиту і гаймориту. Невмивака Надія Василівна, лікар-педіатр 1 категорії. 2-а дитяча інфекційна лікарня, м Барнаул, 2008р.

1 коментар:

  1. ВСІ ЧИТАТИ ЦЕ СВІДЧЕННЯ, ЯК Я ОТРИМАВ ПОЗИЦІЮ У ЛЕГІТОВОЇ І ДОВІРНОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звати Керстін Ліс, я шукав позику для погашення своїх боргів, усі, кого я зустрічав, шахраї і брали гроші, поки нарешті не зустрівся з паном Бенджаміном Брейл Лі Він зміг дати мені позику в розмірі 450 000,00 рублів. Він також допоміг іншим моїм колегам. я сьогодні розмовляю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою сім'ю від нашого бідного становища, я розповім це ім'я всьому світу, і я дуже радий сказати, що моя сім'я повернувся назавжди, тому що я потребував позики, щоб розпочати своє життя спочатку, оскільки я одинока мама з трьома дітьми, і весь світ здавалося, що це висить на мені, поки я не мав на увазі, що БОГ прислав позикодавця, який змінив моє життя і сім'ї моєї сім'ї, БОГ, який боїться позикодавця, містере, Веніамін, він був БОГ-Спаситель, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це не стане можливим, поки я не отримаю свою позику, я запросив його до своєї сім'ї - разом із стороною, яку він не відмовив, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, зв'язатися з паном Бенджаміном Брейлем Лі електронною поштою за адресою (247officedept@gmail.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним позикодавцем. коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість до мене, але я відчуваю, що маю поділитися цим з усіма вами, зв’язавшись з потрібною позиковою компанією електронною поштою за адресою: 247officedept@gmail.com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ВідповістиВидалити